Hot mamas

Idag har Leia hängt med min fina vän Jennie när jag var hos naprapaten, och de hade en mysig stund på stan. Härligt att jag har henne! 🙂

20120329-192342.jpg
Visst är hon en snygg mamma?! 😉
Jag körde på långklänning och jeansjacka.

20120329-192454.jpg

20120329-192511.jpg

20120329-192528.jpg
Hoppas du haft en härlig dag!
Kram Emma

2 responses to “Hot mamas

  • Johannaty

    Hej fining! Gjorde de lika ont på dig som på mig? Har du träffat en sådan innan? Jag tyckte de var hemskt och är fortfarande helt öm. Kram

    • fashionmamas

      hej! det här var min 4:de gång och jag upplever inte att det gör ont. lite läskigt bara när de knäcker. dock gör massagen lite ont när hon hittade ömma punkter som hon behandlade. jag har haft så ont i ryggen och det har verkligen hjälpt mig. våga prova igen om du har besvär. 🙂 kram

Kommentera

