Sports fashion

träningslinne  Nike 299:-

Byxor Rönisch 699:-

Linne ADIDAS BY STELLA MCCARTNEY 699:-

Tights New balance 599:-

Allt från Nelly.

Min naprapat tyckte jag skulle träna mer och gärna fokus på mage, rygg, rumpa. Nu måste jag bli bättre på att träna och fokusera på mig själv. Kanske i lite nya träningskläder? 🙂

Nu har jag precis avslutat ett pilates-pass. Så skönt. 🙂 Jag passa på när Leia sov.

ha en underbar dag!

kram Emma

3 responses to “Sports fashion

  • sara

    Åh, nu blev jag sugen på att shoppa lite nya träningskläde.. Det låter ju som om CX är grejen för dig. Hoppas att vi kan få till lite träning tillsammans snart. Ha det fint. KRAM.

  • Klara

    Det är ju så härligt med nya träningskläder! Särskilt när det är vår. Kul med lite inspiration 🙂 Oj oj vad jag ska shoppa träningsgrejer sen när jag inte längre är på tjocken!

Kommentera

