Today i’m wearing

20120314-115759.jpg

20120314-115810.jpg
Eller rättare sagt tänkte ha på mig men ändrade mig snabbt då jag kände mig alldeles för överklädd och som en pajas i denna huvudbonad. Har tvingat på mig lite pasteller i en annan väldigt svart garderob. Blus,kavaj och hatt från h&m,byxor urgamla från MQ,skor converse

Ps.lovar att sluta med denna pussmun jag lagt till med. Känner mig urfånig när jag tar kort på mig själv och vet liksom inte hur jag skall bete mig. Återkommer snart med bättre fotomin.

Fin dag på er!
/Ellinor

7 responses to “Today i’m wearing

Kommentera

