Ibland händer det

Dock ytterst sällan att jag får starta dagen så här.mmm det ljuva mammalivet! Idag skall vi till bvc och sen får vi som alltid på tisdagar besök av pappa/morfar. Det ska bli galet varmt idag, har hört rykten om 12 grader, kanske inte skall sätta på mina stackars barn tjocka overaller som igår. Jaja skyller på att jag är en oerfaren mami som så smått växer in i rollen…

Ciao!
/Ellinor

20120313-085746.jpg

One response to “Ibland händer det

  • Helena

    härligt!!!
    sv; tro det eller ej men nu dessa ggr har jag sprungit utan då jag har haft en app som berättar hur långt man springer och så… har liksom inte kunnat avancera med fler saker hahaha. Men snart får det nog bli till att göra en bra låtlista…mycket roligare då juu!

Kommentera

