memories

Så här såg jag ut 6 dagar innan Leia föddes. Hon kom 1 dag efter BF. Jag började bli rätt så trött på att vara gravid och stor, ansiktet, händerna och fötterna började att svullna men annars mådde jag bra. Har även hört ryktas om att jag snarkade som en gris det sista men jag vet inte om det är sant.. 😉

Herregud vad snabbt man glömmer.. Skönt att titta tillbaka lite ibland.. har du varit gravid? Hur upplevde du det?

ha en härlig helg!

Kram Emma

4 responses to “memories

  • Hanna

    Tycker att din mage inte var så stor fast det bara var en vecka kvar. 🙂 Ibland minns jag de mindre trevliga sakerna med graviditeten, typ illamåendet och att vara känslig för dofter. Och ibland tänker man på hur häftigt det var när bebisen sparkade där inne. 🙂

    • fashionmamas

      Åh minns också sparkarna, hon började redan i v 16. 🙂
      Nu glömmer vi det jobbiga för en stund va? 😉 om man ska orka göra detta minst 1 gång till..

      Kram

  • Helena

    Åh jag har börjat längta tillbaka till graviditeten, samtidigt som jag njuter till fullo av vår skatt nu och inget syskon i sikte på ett tag så kan man sakna och längta:)

Kommentera

