Fredagsmus

20120309-201824.jpg

Jag fredagsmuser för mig själv här hemma, K är iväg och twinsen sover…mys är vad det är. Eftersom jag har gått och förälskat mig i Hannah Widell och Amanda Schulman och typ vill flytta hem till dom båda och sitta i deras vardagsrum och dricka vin och prata livet (jag vet,helt sjuk i huvudet är jag) så har jag testat ett recept dom tipsade om: saffranspannacotta…urgott! Om man gillar saffran vill säga.

Idag har min äldsta vän som bor i UK varit här och hälsat på mig och twinsen tillsammans med sin blivande…vi fikade semlor och jag har nu helt bestämt mig för att det var den sista semlan för i år annars ser jag snart ut som en…och det kanske inte är det jag tänkt mig inför bikinisäsongen om man säger så.

Ciao!
/Ellinor

By the way har jag sagt att min son har upptäckt det här med majskrokar

20120309-205221.jpg

2 responses to “Fredagsmus

Kommentera

