Olivia

Det finns två Olivior i mitt liv, min dotter och min underbara vän Ollie. Har alltid älskat namnet Olivia och det har funnits med på mina små listor jag skrivit i smyg på mina framtida barns namn. Att jag har en nära och betydelsefull vän som bär namnet också får det liksom att bli ännu mer speciellt för mig.

Men gah så svårt det var med namn på barnen. Hade Olivia, Lily,Estelle,Naomi,Norah,Chloe Well you name it på listan för att inte tala om pojknamnen…

Vi var juh på bb flera veckor och varje dag frågade sköterskorna om vi inte bestämt oss för några namn så dom kunde fylla i den lilla rosa och blåa lappen på kuvösen barnen låg i…men icke, vi tog tid på oss om man säger så.

Well Well idag var jag iaf på stan med min älskade Ollie…som man har väntat och längtat efter denna dag. Vi strosade, drack kaffe, kollade kvinnoblusar,babblade, drack fläder kir och åt urgod vietnamesisk flankstekssallad på Hello Monkey…What a lovely day!20120303-201450.jpg20120303-201458.jpg

20120303-202745.jpg

3 responses to “Olivia

Kommentera

