On My own

Kom precis hem från en mycket efterlängtad massage jag länge sett fram emot. Egentid, massage, kanske somna en stund, lugn musik…

Blev inte riktigt så kan jag meddela. När jag kommer till massagestudion möts jag av finnig 20-åring i ett kalt rum utan någon som helst mysfaktor. Kändes sådär att lägga sig halvnaken på britsen får jag erkänna. Lugn musik var bara att glömma, här körde vi med Nrj-hit musik only.

Till råga på allt ser jag att det läckt ut bröstmjölk på britsen när jag är klar och reser mig upp…kanske inte blir ett återbesök där…

Nu har papi kommit och jag skall försöka få lite ordning här hemma medans han underhåller twinsen. Philip älskar när dom gör tittutleken.

Må så gott alla fina!

5 responses to “On My own

Kommentera

