Update

20120227-220936.jpg

20120227-221021.jpg

20120227-221058.jpg

Precis när man landat i soffan hör man det lilla livet i sovrummet.
Försöker låtsas som att jag hörde fel i några sekunder för att sedan göra
några tappra försök med skakningar i sängen (trycker ner och upp madrassen om ni förstår vad jag menar), sjunger när trollmor ha lagt och myser till det med snutten.

Icke!

Den lätta går hon inte på och ger mig sitt högsta vrål. För att inte väcka Philip tar jag snabbt upp henne och ja….här är vi nu… Jag och min lilla Oliv

Kommentera

