Hope

När jag var och handlade på kvällskvisten upptäcker jag i kassan att jag inte har någon plånbok med mig. Nej! Jobbigt! Pinsamt!

En kvinna bakom mig erbjuder sig att betala och lägga pengar i hennes brevlåda när jag har möjlighet. Wow! Vilken kvinna! Jag tvekade först och kände att jag kan ju åka hem och hämta pengar men till slut övertygade hon mig. 🙂

Det finns hopp! Fantastiskt att det finns så fina och gulliga människor..

20120227-193133.jpg
ett favvohalsband och armband

Pengarna är återlämnade och en trisslott fick följa med som tack!

/Emma

One response to “Hope

Kommentera

