Sunny day

Idag är det underbart väder. Drog en sväng till stan och leta efter en stor sjal. Hittade en fin och billig på Kappahl. 149 riksdaler! Kanon!

20120223-152141.jpg

20120223-152151.jpg
Passar fint till min mörkblåa kappa. 🙂

Hoppas du har en fin dag!
Kram Emma

4 responses to “Sunny day

  • Rövarmamman

    Ursnygg på dig Emma! Super kap!:) kramar

  • Cissi

    Hej hej! Gillar er blogg massor och det är kul att ni bloggar ihop! Jag skulle så gärna vilja ha en update på inlägget gällande basgarderoben! Detta är och har alltid varit mitt stora problem men nu vill jag få ordning på detta en gång för alla då jag har planerat ett lite större klädinköp framöver! Jag gillar en klassisk stil med lite roliga detaljer vilket verkar vara er melodi
    också om jag tolkat er rätt:) tack för en härlig blogg!

Kommentera

