Tuesday

Att inte få sova mer än en timma åt gången är ren tortyr. Jag hoppas av hela mitt hjärta att den här fasen snart är över och att vi är back on track här hemma. Igår fick jag massvis med lektyr om barn och sömn som jag skall plöja igenom i kväll. Tack Klara!

Idag är det tisdag och det innebär att pappa, Olivia och Philips morfar har varit här. Han kommer varje tisdag och hänger med oss vilket vi är oerhört glada för.

Jag tog Olivia på höften och stack ner och köpte semlor till oss på självaste fettisdagen

 

 

4 responses to “Tuesday

Kommentera

