Njut av livet

Vi har en vän till familjen som har fått ett väldigt tråkigt sjukdomsbesked.. Det känns oerhört tråkigt och ledsamt att veta att den personen kan eller faktiskt ska försvinna. Jag tänker på personens familj och hoppas att de tar vara på den här tiden som är just nu. Samtidigt tänker jag på min egna familj, storfamiljen och min egna lilla.. Jag vill ta vara på den tiden vi har och njuta av livet. Uppskatta varandra, ge varandra kärlek, diskutera med varandra, kramas, umgås och vara glad för att vi har varandra. Ibland är man trött, grinig och tålamodet tar slut och det är viktigt att låta de känslorna få ta plats ibland också men sen tänka steget längre.

Så idag hoppas jag att du ger någon du gillar lite extra uppskattning, det ska i alla fall jag göra!

Kramar Emma

Kommentera

