Greta!

EEn klänning från Greta– Ja tack!

4 responses to “Greta!

  • Emma

    Ja tack ja tack ja tack!
    😉

  • Fia Fit

    Åh tack för din kommentar! Jag satt och letade efter din tidigare kommentar för jag vet att jag såg den någonstans men lyckades inte hitta den! Och nu har jag äntligen hittat hit!

    Nu ska jag läsa ikapp för du måste ju ha fått din bebis strax efter jag slutat blogga.

    Fina klänningar du lagt upp förresten!

    kram

  • Basgarderoben « @ fashionmamas

    […] tidigare ett inlägg om hur du ska bygga upp din garderob. Häromdagen tipsades om ballerina och klänningar.  Idag kommer lite fler shoppingtips på var du kan få tag i kläder som du kan […]

Kommentera

