Det gör ont

Ont, det gör ont, jag har klarat mig rätt länge, jag börjar bli van..

Ska till naprapaten imorgon igen för min rygg. En nackdel med att ha barn. Att utsätta ryggen för snea lyft. Aj aj. Jag har ändå tränat mage och rygg och böjer knäna vid lyft men vissa gånger går det för fort och jag tänker mig inte för.. Jobbigast är att sitta hårt och åka bil i baksätet.. Hoppas få ett slut på detta nu!

Solen sken i all fall i morse, något positivt, 🙂

20120220-211643.jpg

20120220-211653.jpg
Tröja från Petitbo och byxor Zara
Håll tummarna för mig!

Kram Emma

2 responses to “Det gör ont

Kommentera

