Help!


Okej behöver er hjälp nu.

Min vackra svägerska skall gifta sig i Tunisien i sommar och jag har ingen aning om vad jag skall ta på den här brylépudding till kropp. Lång,kort, röd,rosa,blommig,prickig?

Acne, Filippa K, Bubbleroom, Nelly

/Ellie

6 responses to “Help!

  • Linnea

    Jag gillar de två nedersta bäst!

  • Rövarmamman

    Jag har ett super tips 😉 jag fick bl.a. En super fin klänning från Acne som heter Mallory- den finns i färgerna blå, rosa el svart. Har den i rosa, å bild kommer på den i bloggen inom en snar framtid;)

    Har själv tänkt mig när jag önskade mig den i present att den är perfekt till ett bröllop:)

    Jo ang dockan, tänker att jag ska ha den som en inredningsdetalj, alt hänga upp ett plagg som är en favorit å visa upp i bloggen 🙂

    Hoppas du får en fin dag! Kram

  • Nina

    Skulle också tipsa om Mallory men Rövarmamman hann visst före ; )

  • Safia

    Men kolla här nämns till och med jag =)
    Jag tycker nr 2 är fab, med ett maffigt halsband till den så är du reddy for weddy (på go gbgska ; )

Kommentera

