A-list

Just nu har jag det här snygga lacket på mina fingrar..

Nagellacket A-list från Essie.

Tyvärr har jag inga snygga naglar ändå, de är så sköra och slitna just nu.. Vet inte om det är årstiden eller om jag har brist på något.. Någon som har bra tips på hur de kan bli snygga?

/em

4 responses to “A-list

  • Johannaty

    Det gick väl bra , jag ska försöka lägga upp något på bloggen 🙂

  • Emma S F

    Hej.
    Hittade just hit, fin blogg. Kommer tillbaka 🙂
    Är du nöjd med din Bugaboo? Är gravid med nummer tre och visst är det långt kvar men aldrig för tidigt att börja kika på barnvagnsutbudet.
    Ha en fin dag.
    / Emma

    • fashionmamas

      Hejsan!

      Tack, va gullig du är!
      Vi är verkligen urnöjda med vagnen, har inget negativt att säga om den faktiskt…det skulle möjligtvis vara att korgen under vagnen är lite svår att komma åt och att man ibland behöver ta loss en av liggkorgarna för att kunna lägga kassar men thats it. Har aldrig problem med att komma in någonstans med vagnen och det är juh ett plus

      Ha en fortsatt fin onsdag!

      /Ellinor

Kommentera

